Brev:
Tæller vælling som grød eller væske?
17. december 2007
Alder:
5 mdr.
Tæller vælling som grød eller væske?
Hej igen
Jeg vil bare lige spørge om vælling tæller for en slags grød eller det tæller som væske lidt ligesom mælk ?
Hvornår har et barn ikke behov for at blive ammet eller få flaske mere og istedet kan leve af mad og væske af kop ?
Med venlig hilsen
Ditte